HOLA A TOTS I A TOTES

Blog dedicat a tots els companys que a vegades busquem idees navegant per Internet. Aquesta és la pràctica docent d’una senzilla mestra d’educació especial. Espero que us sigui útil.

dimarts, 25 de juny del 2013

Jo, com el meu germà


Jo, com el meu germà

Hola amics i amigues, 
L'Escola d'Educació Especial l'Arboç de Mataró, ens hem presentat als PREMIOS ROMPER BARRERAS amb un vídeo de 4 minuts que es titula: JO, COM EL MEU GERMÀ. 
Si guanyem podrem tenir uns diners per a l’escola per invertir en tecnologia, tant important pel nostre alumnat. Ara és el moment clau de les votacions.  
Necessitem quants més vots millor per tenir possibilitats de guanyar.
Per votar on-line heu d’anar a:
https://www.premiosromperbarreras.es/candidatos2013.html

Anar al títol superior: CANDIDATOS 2013
Un cop aquí heu d’entrar a l’enllaç:
CANDIDATURAS COLECTIVAS.
El nostre vídeo es diu: JO, COM EL MEU GERMÀ
El trobareu, si no el canvien, al 3r de la 4a pàgina.
Tenim de termini SOLS fins el dia 20 DE JULIOL.

AMB EL VOSTRE SUPORT SEGUR QUE GUANYAREM!!!

13 comentaris:

  1. A votar! :-) Paga la pena, és preciós.

    ResponElimina
  2. Ara ho faig,abans una suggereencia has picat una s de més a l'adreça si ho modifiques la gent i podrà entrar directament.<
    Molta sort!! el video preciós

    ResponElimina
  3. Ja ho he fet, i seguint :)
    Mira de posar l'enllaç directe, no tothom es mou amb agilitat per la xarxa.

    ResponElimina
  4. Hola, les deseo suerte y que logren el dinero, yo ya fui a votar. Besos

    ResponElimina
  5. Vaig a votar. Us desitjo tota la sort del món

    ResponElimina
  6. Ara mateix us voto!!! Quin vídeo més maco!!! Us ho mereixeu... Moltíssima sort!!
    Petonets.

    ResponElimina
  7. ╔═══╗♪
    ║███║♫
    ║ (●) ♫
    ╚═══╝♪♪
    ┊┊★┊★┊┊┊☆☆┊·Feliz fin de semana·┊☆☆┊┊┊★┊★┊┊

    ResponElimina